Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh sacího traktu s variabilní délkou pro experimentální zážehový motor
Jelínek, Petr ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o sacím traktu čtyřdobého spalovacího motoru a jeho plnící účinnosti a možnostech, jak tuto účinnost zvýšit a následně o optimalizování průběhu točivého momentu a výkonu u zadaného sériového spalovacího motoru. Na konci diplomové práce je návrh 3D modelu sacího potrubí.
Návrh a optimalizace sacího a výfukového potrubí zážehového motoru
Chuchma, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh a optimalizaci sacího a výfukového potrubí motoru C20XE. Jedná se čtyřválcový zážehový motor o zdvihovém objemu 2 l, jenž byl vyráběn automobilkou Opel. Tento agregát je určen pro zástavbu do automobilu Opel Astra F, který je stavěn k závodním účelům. Pro optimalizaci rozměrových parametrů je použit software Lotus Engine Simulation, jenž simuluje jednorozměrné proudění plynů v potrubí. 3D CAD modely jsou provedeny v programu Pro ENGINEER.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.
Návrh výfukového potrubí pro vůz Formule SAE
Chlíbek, Lukáš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh výfukového potrubí pro motor Formule SAE. Pohonnou jednotkou je zde atmosférický vodou chlazený spalovací motor z motocyklu Yamaha YZF R6, modelový rok 2005. Návrh výfukového potrubí je koncipován tak, aby splňoval podmínky Formule SAE.
Návrh výfukového potrubí formule Dragon 3
Brezanský, Vít ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh výfukového potrubí pro vůz kategorie Formula Student, konkrétně formuli Dragon 3. Konstrukční parametry se řídí požadavky na dosažení vysokého výkonu motoru a zároveň musí splňovat určitá omezení daná pravidly soutěže. V softwaru Lotus Engine Simulation byl namodelován použitý motor (z motocyklu Husaberg FE 570), na němž byl zjišťován vliv parametrů potrubí na výkonové charakteristiky. Práce se také věnuje hluku výfukové soustavy, který je důležitý z hlediska pravidel soutěže Formula Student.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Vávrovec, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro čtyřdobý motor rallyecrossové divize 1A. Pro zvýšení plnící účinnosti se zde využívá teorie rezonančního přeplňování, které je založeno na ladění délek sacího potrubí. Využívá se vlnového efektu. Jako pohonnou jednotku jsem si vybral čtyřválcový, vodou chlazený, atmosférický motor z vozu VW Polo 6N GTI. Návrh je vytvořen tak aby odpovídal regulím divize 1A.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.
Návrh sacího traktu pro vůz Formule SAE
Řehák, Ivo ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro vůz formule SAE. Pro pohon vozu je použita pohonná jednotka Yamaha YZF R6 (2005). Návrh sacího traktu je zpracován tak, aby vyhovoval podmínkám a specifikacím pro vozy formule SAE. Z důvodu omezení výkonu motoru je v sacím traktu instalován restriktor. Pro zlepšení plnící účinnosti motoru je zde využito teorie rezonančního přeplňování. Výpočtová studie proudění v sacím traktu spalovacího motoru je provedena v simulačním softwaru pro analýzu jednorozměrného proudění.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.